عاشقانه

تواضع نردبان بلندی است

عاشقانه

تواضع نردبان بلندی است

لحظه های عاشقی

 تا کی بشینم منتظر تا خبری از تو بیاد

دل دیگه طاقت نداره این انتظارو نمیخواد 

تا کی بگم بمون بمون تو این خیال نا تموم

تا کی باید بهش بگم عمرشو پات کنه حروم 

 تا کی باید گل بچینم بعد اونارو پرپر کنم

تا کی تو این بهت غریت این انتظارو سر کنم 

تا کی باید عاشق باشم عاشق اون نور حضر

 تا کی باید خواب ببینم اما به رویام نرسم

نظرات 3 + ارسال نظر
mar2mak چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 21:32


برای دوست داشتن هر نفس زندگی،
دوست داشتن هر دم مرگ را بیاموز.
و برای ساختن هر چیز نو،
خراب کردن هر چیز کهنه را....
(نادر ابراهیمی)

دنیا گرد است پس هر جایی که فکر می کنی آخرش و پایان کاره شاید تازه اولش باشد!!!!
.
.
.
.
با تجربه های تلخ هم میشه زندگی کرد اما مهم اینکه دوباره انها را تکرار نکنی!!!!!

. شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:53


ببخشیدا خط نوشته هاتون فینگیلیش شده !
یا ایراد از کامپیوتر منه که بعیده! یا از وبلاگ شما که بازم بعیده!
نکنه یه نفر داره موش میدوونه !!

من که نگاه کردم ایراد از من نبود کسی رو هم ندیدم که موش بودوونه شاید از تنظیمات کامپیوترتونه برین قسمت view در نوار ابزارسپس قسمت text size .

. شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 19:54


چه موسیقی دلنوازی داره وبتون !!!!!

دلنواز و اروم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد