عاشقانه

تواضع نردبان بلندی است

عاشقانه

تواضع نردبان بلندی است

رویا...

بی هیچ صدائی می آیند
زمانی که نمی دانی
در دلت یک مزرعه آرزو می کارند و... 
 بی هیج نشانی از دلت می گریزند
تا تمام چیزی که به یاد می آوری
حسرتی باشد به درازای زندگی
چه قدر بی رحمند رویاهـاا ...

منتظر.....

من منتظرت شدم ولی در نزدی

      بر زخم دلم گل معطر نزدی 

      گفتی که اگر شود می آیم اما

      مرد این دل و آخرش به او سر نزدی

گفتی...........

گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست

بین من و عشق تو ولی فاصله ای نیست

 

گفتم که کمی صبر کن و گوش به من کن

گفتی که نه ، باید بروم حوصله ای نیست

 

پرواز عجب عادت خوبیست ولی حیف

تو رفتی و دیگر اثر از چلچله ای نیست

 

گفتی که کمی فکر خودم باشم و آن وقت

جز عشق تو در خاطر من مشغله ای نیست

 

رفتی تو ، خدا پشت و پناهت به سلامت

بگذار بسوزد دل من مساله ای نیست....... 

 

 

منبع:        http://mehdibazrafshan.persianblog.ir