عاشقانه

تواضع نردبان بلندی است

عاشقانه

تواضع نردبان بلندی است

بی قرار توام ودر دل تنگم گله هاست


آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست


مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب


در دلم هستی وبین من وتو فاصله هاست


آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد


بال وقتی قفس پر زدن چلچله هاست


بی هر لحضه مرا بیم فرو ریختن است


مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست


باز می پرسمت از مسئله دوری وعشق


وسکوت تو جواب همه مسئله هاست


شعر از آقای فاضل نظری

نظرات 1 + ارسال نظر
پگاه سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:45

هی. . .

دلت چه خوش است!

و من باز دچار احساساتی شدم که . . .

آزارم میدهد!

و من باز در چاله ای که بارها از آن پریده بودم، افتادم!

و من باز دچار دلتنگیهای بعد از جدایی شدم و فکر میکردم دوره من برای عاشقی تمام شده!

و باز. . .

24سالگی هم دردی از من دوا نکرد سهراب. . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد