عاشقانه

تواضع نردبان بلندی است

عاشقانه

تواضع نردبان بلندی است

سکوت کوچه های تار جانم، گریه می خواهد

                                                تمام بند بند استخوانم گریه می خواهد

بیا ای ابر باران زا، میان شعرهای من

                                                که بغض آشنای آسمان گریه می خواهد

بهاری کن مرا جانا، که من پابند پاییزیم

                                              و آهنگ غزلهای جوانم گریه می خواهد

چنان دق کرده احساسم میان شعر تنهایی

                                             که حتی گریه های بی امانم، گریه می خواهد

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطی چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:58

سلام
من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم!
واقعا لذت بردم!
دوس دارم عضو همیشگی بشم
شعر قشنگی بود
من که گاهی از ته دل گریه می خواهم...

خالی دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:28

سلام
بچه ها شوخی شوخی به مرداب سنگ میندازن ولی قورباغه ها جدی جدی میمیرن

واقعا.....

سکوت شب یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 14:02 http://WWW.TILUKY9727.BLOGFA.COM

سلام وبلاگت واقعا قشنگه .با اجازه تون وبلاگمو با متنهای زیبات مزین کردم منو ببخش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد