عاشقانه

تواضع نردبان بلندی است

عاشقانه

تواضع نردبان بلندی است

بی قرار توام ودر دل تنگم گله هاست 


آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست 


مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب 


در دلم هستی وبین من وتو فاصله هاست 


آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد 


بال وقتی قفس پر زدن چلچله هاست 


بی هر لحضه مرا بیم فرو ریختن است 


مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست 


باز می پرسمت از مسئله دوری وعشق 


وسکوت تو جواب همه مسئله هاست 

******************************************************** 

از سخن چینان شنیدم آشنایت نیستم  

خاطراتت را بیاور تا بگویم کیستم  

سیلی هم صحبتی از موج خوردن سخت نیست  

صخره ام هر قدر بی مهری کنی می ایستم  

تا نگویی اشک های شمع ازکم طاقتی است  

در خودم آتش به پا کردم ولی نگریستم    

چون شکست آینه، حیرت صد برابر می شود  

بی سبب خود را شکستم تا بیننم کیستم  

زندگی در برزخ وصل و جدایی ساده نیست  

کاش قدری پیش از این یا بعد از آن می زیستم

نظرات 9 + ارسال نظر
مردمک شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 16:47


بیت های حسابی قشنگین..

" زندگی در برزخ وصل و جدایی ساده نیست
کاش قدری پیش از این یا بعد از آن می زیستم "
-----------
..دستت بر در باشد ، خبری دارم
دل یک عمر خوشبختی برایت تنگ است
دیده از جفای آسمان داغ مدار
این قصه پایانش اما قشنگ است.

مثل آهو می کشد گردن ولی رم می کند
با رمـــــیدنهای خــــود از عمر من کم کند
می نهد بر شتانه های خسته ام بار نگاه
بار سنگینی که پشت کوه را خم می کند

گرچه می ریزد شراب از چشم های مست او
کاسه صــــــبر مـــــرا لـــــبریز از غم می کند

با رقیبان می نشــــیند بـــاده نوشی می کند
چون مرا می بیند از غم چهره در هم می کند

بس که دور از چشم هایش سوگواری کرده ام
هر که می بیند مـــرا یــــــاد از محرم می کند

در عبور از لحظه های زندگی جز عشق نیست
آن که اســــــباب غـــــم ما را فراهم می کند

. سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 17:58

زیبا بود...
خیلی...
خیلی خیلی...

مرسی
خیلی چی....
خیلی خیلی چی....
راستشو بگین...
من طاقت شنیدن دارم بگین دیگه ..
بگین دیگه من طاقت دارم...

. چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:22

خیلی خیلی زیبا بود
همین.

مرسی نظر لطفتونه ایشالا بهترم بشه
منم همین دیگه!!!!!!!!

کوتلاس شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 18:18

بعد از این باریک خواهد شد سخن
کم کن آتش هیزمش افزون مکن

پسته یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 19:15

نه دیگه !!
همیشه سکوت راه حل مسائل نیستا !!!!!
خیلی هم جواب سوالا نیستا !!!!!

اره ... زندگی بعد بهتره ها !!!!
اما خب !!! حوریان بهشتی رو هم نمیشه نادیده گرفت !!!نقش زیادی دارن !!! هیی !!!

کرشمه شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:41

شعر خیلی خوبی بود...

زندگی در برزخ وصل و جدایی ساده نیست

کاش قدری پیش از این یا بعد از آن می زیستم


نظر لطفه...

ستاره شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 http://kharej-e-ghesmat.blogsky.com

به روز نمیشین؟؟؟؟؟

شدیم دیگه...
اما با تاخیر

امیر دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 17:25

البته خوب است زیرش بنویسی فاضل نظری
چون معمولا اگر از کسی شعری می نویسند با اسم می نویسند دوست خوبم

به روی چشم

م.ک جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 18:21


این همه کم رنگی؟! خیلی خوب به نظر نمیرسه
حتی اگه بخاطر یکرنگی نمکدونتون شکسته شده باشه !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد