عاشقانه

تواضع نردبان بلندی است

عاشقانه

تواضع نردبان بلندی است

چقدر منو دوست داری؟

این است یک عشق جاودانه

لحظه ایست عاشقانه

کلامیست صادقانه

 

 

پرسید چقدر مرا دوست داری ؟

سکوتی کردم . چند لحظه به چشم هایش خیره شدم ...

گفتم : دوستت دارم به آن اندازه ای که عاشقتم . عاشق یک عشق واقعی . عاشق تو ...

عاشقی که برای رسیدن به تو لحظه شماری می کند .

به عشق این لحظه های انتظار * دوستت دارم * .

به اندازه ی تمام لحظات زندگیم تا آخر عمر عاشقتم ...

به عشق اینکه تو را تا آخرین نفس دارم * دوستت دارم * .

به عشق اینکه گاهی با تو و گهگاهی به یاد تو . در زیر باران قدم میزنم . عاشق بارانم . . .

به عشق آمدن باران و به اندازه ی تمام قطره های باران *  دوستت دارم * . 

به عشق تو به آسمان پر ستاره خیره می شوم  .

به اندازه ی تمام ستاره های آسمان * دوستت دارم * .

به عشق دیدنت بی قرارم  . حالا که تو را دارم هیچ غمی جز غم دلتنگی ات در دل ندارم .

به اندازه ی تمام لحظات بی قراری و دلتنگی  * دوستت دارم * . . .

من که عاشق چشم هایت هستم . عاشق گرفتن دست های مهربانت هستم

به عشق آن چشم های زیبایت * دوستت دارم * .

لحظه های عاشقی با تو چقدر شیرین است .

آن گاه که با تو هستم یک لحظه تنها ماندن نفس گیر است ...

به شیرینی لحظه های عاشقی * دوستت دارم * .

من که تنها تو را دارم . از تمام دار دنیا فقط  تو را می خواهم . تو تنها آرزویم هستی ...

به اندازه ی تمام آرزو هایم که تنها تویی .

به اندازه ی دنیا که می خواهم دنیا نباشد و تنها تو برای من باشی

به اندازه ی همان تنهایی که یا تنها با تو هستم و یا تنها به یاد تو هستم . ای عشق من ...

ای بهترینم ... به عشق تمام این عشق ها  * دوستت دارم *  . 

پرسیدم : به جواب این سوال رسیدی ؟

این بار او سکوت کرد .

و این بار او با چشم های خیسش به چشم هایم خیره شد ...

اشک هایش را پاک کردم و این سکوت عاشقانه هم چنان ادامه داشت ...

و من باز هم گفتم : به اندازه ی وسعت این سکوت عاشقانه که بین ما برپاست 

 

 

 

نظرات 21 + ارسال نظر
mar2mak جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 23:22


مانده ام در اول عبور راه گم شده
چشم من در امتداد یک نگاه گم شده
غربت و شب و هراس و بغض خیس آسمان
از ستاره ها شنیده ام که ماه گم شده
.
.
این پست حس قشنگی داشت برخلاف قبلی(دست از سر ما
بردار و تلافی و ..)

از ستاره ها شنیده ام که ماه گم شده
.
.
.
.
.
چه جمله ی تعمل انگیزی.


تو آسمون دنیا هر کی ستاره داره
چرا وقتی نوبت ماست اسمون دیگه جایی نداره

متشکر هم از تعریف و هم از انتقاد اما ممنون از انتقاد.

نیپون کوکو سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 20:18

خبرم آوردند،
قاصدک نیست گل معصومی،
که همه شاعرها،
باورش داشته اند.
آسمان چتر بزرگی است،
ولی،
آنقدر آبی نیست،
که همه میگویند.
رفتن از شهر شما هم سادست...

به روز شدنتان فکر می کنم به شب نمی انجامد.به سرعت برق و باد به روز می شوید این روز ها...



قاصدک !هان،چه خبر آوردی؟
از کجا،وز چه خبر آوردی؟
خوش خبر باشی ،اما،اما
گرد بام و در من
بی ثمر میگردی....


بقیه رو چند روز بد میزنم رو پست

در مورد به روز شدن تو این یه باره به مشکل خوردم...

بابانوئل شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 21:10 http://www.christean.blogsky.com

سلام. مارت تکه به منم سری بزن. بای

باشه

عبدالله شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:02

سلام متن خیلی قشنگی داری موفق باشی

مرسی از لطفتون

Ram دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:10

واقعا متن های زیبایی بود ممنون خیلی سالاری

مرسی
.
.
خواهش
.
.
شما بزرگواری...

لیلا پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 18:47

اولین بار بود اومدم متنات توووووووووووووپ بود

مرسی بازم بیا...

تنها دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 13:04 http://www.sarekochedidamet.blogfa.com

سلام دوست گل و گرامی حال شما خوبه؟
وب شما خیلی زیباست خوش حال میشم اگه به منم سر بزنید
شاد باشی / شاد بودن حق توست علی یارت

farnaz شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 18:50

mercccccccccccccccccccccccccccc

امیر سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 http://aalmas28.com

عالی بود

اشک دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:58

salam
khob hastin??
in matn kheyli ghashange
ba ejazatoon man khondamesh
yani deklame
age dust dashtid mailetono bedid ta befrestam

ستاره چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:24

غرور نذاشت بهت بگم قد خدا دوستت دارم حالا نشستم یه گوشه دارم ستاره میشمرم .
اگه بهت گفته بودم حالا تو مال من بودی من تو خیال تو بودم تو
تو خیال من بودی....

سوگند یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 21:17 http://www.devone.persianblog.ir

سلام متن فوق العاده ای بود.....موفق باشید

سحر جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:47 http://www.jorme-zendegi.blogfa.com

سلام دوست عزیز
متنتون خیلی قشنگ بود

ملینا چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:55 http://Melina67@blogfa.com

اگر چتر تو خداست*بزار ابر سرنوشت هر چقدر دلش میخواد بباره

مینا پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 19:11

خیلی زیبا بود دوست عزیز
براتون بهترینها رو ارزو دارم
شاد وسلامت و موفق باشید همیشه

رها پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 22:36

من تمنا کردم که تو با من باشی و تو گفتی هرگز سخنی سردودرشت و مرا غصه ی این هرگز کشت من ندانم که کیم من ندانم که چیم من فقط میدانم که تویی شاه بیت غزل زندگیم اولین بار بود اومدم متناتو دیدم.قشنگ بود.یعنی با دل شکسته ی من سازگاری داشت.

مهدی چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 18:42 http://nasimashg.blogfa.com

سلام خوبه موفق باشی اگه تونستی به وبلاک ماهم یه سر بزن

تونستیم و زدیم

سحر پورمحمدی شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 http://saharpormohamadi74.blogfa.com

سلام وب سایتون عالیه به وب سایت من هم سری بزنید

حدیث یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:11

فقط میتونم بگم دمت گرم
از این مت خیلی خوشم اومد

مریم جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:14

به گل گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من خوشگل تر است..."



به پروانه گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من زیبا تر است..."



به شمع گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من سوزان تر است..."



به عشق گفتم: "آخر تو چیستی؟" گفت: "نگاهی بیش نیستم


ممنونم که خاطرات قدیمی رو برام زنده کردی

فاطمه دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:33

سلام خیلی قشنگه مطالبت.با اجازت یکمی کپی ورداشتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد