عاشقانه

تواضع نردبان بلندی است

عاشقانه

تواضع نردبان بلندی است

میشود یا نمیشود

در حضور خارها هم میشود یک یاس بود..در هیاهوی مترسکها پر از احساس بود

میشود حتی برای دیدن پروانه ها....شیشه های مات یک متروکه را الماس بود.

دست در دست پرنده،بال در بال..نسیم ساقه های هرز این بیشه ها را داس بود

کاش می شد حرفی از « کاش میشد» هم نبود....هر چه بود احساس بود و عشق بود و یاس بود

نظرات 5 + ارسال نظر
نیپون کو کو چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 20:11

به قول پسته چه جلب...
این خیلی خوبه که زود به زود به روز میشین
همین جور ادامه بدین
.راستی شعر خوبی بود

از اینکه دارم زود زود آپ میکنم خودمم دارم تعجب میکنم در هر حال متشکر

.. چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 21:35


چه عکس قشنگی !!!!!!!عالیه...
شعر خیـــــــــــتلی خوبی زدین...لذت بردم

متشکر

.. پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 15:19


خیلی خوبه که تند تند آپ میشید..موفق باشید همچنان..

مرسی و تشکر از بازدیدتان.

نیپون کوکو جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 18:14


اگر از کسی رسیده است به ما بدی بماند
به کسی مباد از ما که بدی رسیده باشد
.....

هر کس بد ما به خلق گوید ما سینه ی او نمیخراشیم
ما خوبیه او به خلق گوییم تا هردو دروغ گفته باشیم.....

انعکاس آب جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 20:24 http://www.enekaseab.blogsky.com

سلام دوست من.
چه شعر و چه عکس زیبایی بود.منو برد به بچگیام.
من هم به روزم با آثار زیبایی از ......بهتره خودت بیای حدس بزنی.خوشحال میشم ببینمت.

سلااااااااااااااااااااااااااااااام چطوری ؟ نبودی ؟ کی اومدی؟
الان پس بچه شدی ؟ چی صدات کنم ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد