عاشقانه

تواضع نردبان بلندی است

عاشقانه

تواضع نردبان بلندی است

به آفتاب سلامی دوباره دادم

سلام می کنم به باد، به بادبادک و بوسه،
به سکوت و سوال،
و به گلدانی،که خواب گل همیشه بهار می بیند!

سلام می کنم به چراغ،
به «چرا» های کودکی،
به چالهای مهربان گونه ی تو!

سلام می کنم به پائیز پسین پروانه،
به مسیر مدرسه،
به بالش نمناک،
به نامه های نرسیده!

سلام می کنم به تصویر زنی نی زن،
به نی زنی تنها،

به آفتاب و آرزوی آمدنت!

سلام می کنم به کوچه، به کلمه،
به چلچله های بی چهچه،
به همین سر به هوایی ساده!

سلام می کنم به بی صبری،
به بغض، به باران،
به بیم باز نیامدن نگاه تو...

باورکن من به یک پاسخ کوتاه،
به یک سلام سر سری راضیم!

آخر چرا سکوت می کنی؟

نظرات 9 + ارسال نظر
اشکان شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 15:21 http://www.a5hkan.com

من باور دارم اشتیاق تو را... التماس خویش را... و غمی دردناک که از آدم ها پنهان میکنم... و درد من و تو را هیچکس جزخدا نمیفهمد...

و من هیچگاه در امتداد عشق خدایی ام به تو... نقطه نمیگذارم...

به خدا میسپارمت و از همان لحظه ای که برایم عاشقانه دست تکان دادی... برای دیدار دوباره ی چشمانت لحظه ها را به عشق تو میشمارم...

دوستت دارم

منم تو رو دوست دارم عجب تفاهمی...

مسعود چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 22:22 http://ghamkabir.blogfa.com

برایت دعا میکنم خدا از تو بگیرد هر آنچه که خدا را از تو میگیرد.

. جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 19:44

شعرهای قشنگ و متنهای ادبی خوبی میزنید.
.خسته نباشید

مرسی شما هم همین طور

* شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:47

واقعا عالیه
نه
واقعا عالین
همه متنا -شعرا-درددلا
همشون عالین
شاعرانه بمانید

نظر لطفه تونه

اب هویج چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:28

جدا که عالی بود .. خیلی خیلی عالی
من که به یه جوری متاثر شدم !!!!!!!!

باشه...

.... شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:52

سلام
بابت همه ی متن ها وشعرای قشنگتون خسته نباشید می گم
اگه میشه چندتا شعر از سهراب سپهری ام بزنید.ممنون......

اوکی

. پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 17:31

آقا عجب شعرایی میزنید شماااا
خیلی قشنگن...

انجمن تخصصی الکترونیک ایران یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 http://electronix.ir

سلام.
از وبلاگتون بازدید کردیم. نسبتا خوب بود اما مفید تر از این هم می تونه باشه.

از وبسایت ما هم در صورت تمایل بازدید کنید.
با سپاس
انجمن متخصصان الکترونیک ایران

حسین یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 22:24 http://201263.blogsky.com

سلام دوسته قدیمی میشناسی؟
به ما سر نمی زنی دیگه!!!!

نمیشناسم!؟؟
چرا میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد