عاشقانه

تواضع نردبان بلندی است

عاشقانه

تواضع نردبان بلندی است

حسین منزوی(تنها نشین)

مجویـید در من زشادی نشانه


من  و تا  ابد ایـن  غم  جاودانه


من آن قصه ی تلخ درد آفرینم


که دیگر نپرسند از من نشانه


نجوید مرا چشم افسانه  جویی


نگویـید  مـرا  قصـه  گوی  زمانه


من آن مرغ غمگین تنها  نشینم


که دیگر  ندارم  هوای  ترانه


ربودند جفت  مـرا  از  کنارم


شکسـتند  بال  مـرا  بی  بـهانه


من آن تک درختم که دژخیم پاییز


چنـان  کوفـته  بر تنم  تازیانه


که خفته است در من فروغ جوانی

 
که مرده است  در من امید جوانه


نه  دسـت  بهاری   نوازد تنـم  را


نه مرغی به شاخم کند آشیانه


من آن بیکران کویرم که در من


نیفشانده  جز  دست  اندوه ، دانه


چه میپرسی از قصه ی غصه هایم؟


که ازمن تراخودهمین بس فسانه


که من دشت خشکم که در من غنوده است


کران  تـا  کـران  حسـرتی  بـیکرانـه


نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 13:21 http://ghamkabir.blogfa.com

سلام س.غ
چطوری ؟خودت گفتی که ...
واسم چند تا شعر بده کمبود دارم.

من که هرچی شعر دارم میزنم تو وبلاگ میتونی برای وبلاگ خودت از وبلاگ برداری؟

من که ناراحت نمیشم تا زه من که هیچ نمیفهمم کی از وبلاگه من شعر کپی میکنه تو وبلاگه خودش میزنه
البته برای این میخوام چاره ای بفوکولم و از طریق برنامه نویسی html حال افرادی مثل تو را بگیرم البته ببخشید
ها ها ها
.
.
.
....
....
ها ها ها ...

vahid پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 16:32 http://www.apvt.blogsky.com

salam webloge khoobi darid.
man taghazaye tabadol link ba shomaro daram dar soorate + boodan nazar
ba webloge ma amadeh va nazar dahid ta ma ham shomaro link konim.
ba tashakkor : www.apvt.tk

موضوع وبلاگ: سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-و ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد