عاشقانه

تواضع نردبان بلندی است

عاشقانه

تواضع نردبان بلندی است

حالا چرا ؟ ( شهریار )

آمدی  جانم  به  قربانـت  ولـی  حالا   چـرا؟ 

                                بیـوفـا   حالا  که  من   افتـادم  از   پا  ،  چرا ؟


نوشـدارویی  و بعد  مـرگ  سهراب  آمـدی 

                                سنگـدل  این زودتر میـخواسـتی،  حالا   چرا ؟


عمر ما  را مهلت  امـروز و فردا ی  تو  نیست 

                                  من که  یک امـروز  مهمان  توام،  فـردا  چرا ؟


نـازنیـنـا  ما  به  نـاز  تو  جـوانـی  داده ایـم 

                                 دیـگر  اکنـون  با  جوانـان  ناز کن، با  ما  چرا ؟


آسمان  چون جمع مشـتاقان  پریشان  میکند

                              در  شـگفتـم  من  نمیـپاشـد ز هـم ، دنیا  چرا ؟


در خزان  هجر گل، ای  بلـبـل  طبع   حزین 

                              خامـشی  شـرط  وفـاداری  بـود ،  غـوغا  چرا ؟


«شهریـار» بی  حبیـب   خود نمیکردی   سفر 

                              این  سـفر  راه  قیـامـت  میـروی ، تنـها   چرا ؟

نظرات 1 + ارسال نظر
آدم برفى چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 17:41 http://www.mahfele-khial.blogsky.com

سلام
آمدى جانم به قربانت ولى حالا چرا ؟؟؟؟
بى وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا ؟؟؟؟؟
خوشحالم که این شعر و اینجا مى بینم ! دستتون درد نکنه .
روزاتون یاسمنى

سلام علیکم
ممنون از اینکه به وبلاگ سر زدید
خواهش میکنم قابلی نداشت میشه ۵۰۰ تومان
روزامون یاسمنی؟؟؟؟؟ اوکی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد