عاشقانه

تواضع نردبان بلندی است

عاشقانه

تواضع نردبان بلندی است

زندگی بی عشق اگر باشد......

زندگی بی عشق اگر باشد لبی بی خنده است/ بر لب بی خنده بایدجای خندیدن گریست

میرسد روزی که روز ها را بی من سر کنی
میرسد روزی که مرگ یار را باور کنی
میرسد روزی که تنها د رکنار قبر من
شعر های کهنه ام را مو به مو ازبر کنی

..................
زندگی هنگامه فریادهاست / سر گذشتی از گذشت یادهاست
زندگی تکرار جان فرسودن است / رنج ما تاوان انسان بودن است
..................
کنار برکه ی دلم نشستم و نیامدی / دوباره در سکوت خود شکستم و نیامدی
سوال کردم از خدا نشانه ی خانه ی تورا / سکوت کرد ودر سکوت شکستم و نیامدی
..................
اگر عاشقم ،عشقم تو هستی / اگر دیوانه ام، دردم تو هستی
اگر من یک کتاب کهنه هستم / بدان زیباترین برگش تو هستی
..................
آنکه چشمهای تو را این همه زیبا می کرد / کاش از روز ازل فکر دل ما می کرد
یا  نمی داد  به  تو  این همه  زیبایی  را / یا  مرا در غم عشق تو شکیبا می کرد
.................
*با رنگ و بویت ای گل ، گل رنگ و بو ندارد / من عاشق تو هستم این گفت و گو ندارد
................
متن:مهربانی را وقتی دیدم که کودکی خورشید را در دفتر نقاشیش سیاه کشیدتا پدرکاریگرش زیر نور آفتاب نسوزد
............
متن:بزرگی را گفتم زندگی چند بخش است؟گفت دو بخش:کودکی و پیری
گفتم پس جوانی چه شد؟ گفت با بی وفایی ساخت با عاشقی سوخت با جدایی مرد

با تشکر فراوان از : آقای سید مبین ترابی

نظرات 3 + ارسال نظر
مسعود چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 19:22 http://ghamkabir.blogfa.com

میرسد روزی که روز ها را بی من سر کنی
میرسد روزی که مرگ یار را باور کنی
میرسد روزی که تنها د رکنار قبر من
شعر های کهنه ام را مو به مو ازبر کنی

اوکی .

شعر های خودمونو تو نظرات نزن . اوکی؟

ها.ها.ها...

مهسا دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 21:12

عالی بود امیدوارم بازهم از این شعرای زیبا تو وبلاگتون بذارید.
از آقای ترابی هم تشکر می کنم.

من هم از شما که وقت خود را گذاشتید و به وبلاگ سر زدید تشکر میکنم.
اوکی حتما باز هم از این شعر ها تو وبلاگ میبینید.
اگر شما هم شعر خوب دارید در قسمت نظرات بگذارید تا روی پست ها بذارم.

من هم از آقای ترابی به خاطر دادن این شعر ها متشکرم.

mina دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 23:51

شعراتون عالی بودن.لطفن بازم از شعرای اقای ترابی استفاده کنید. با تشکراز وبلاگتون

ممنون از شما . اوکی . اگر آقای ترابی از این شعر ها بده بازم استفاده میکنیم .
اگر شما هم شعر خوبی دارین در قسمت نظرات بنویسین تا در وبلاگ بزارم و همه استفاده کنن
اوکی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد