عاشقانه

تواضع نردبان بلندی است

عاشقانه

تواضع نردبان بلندی است

یک لبخند بزرگتری آثار هنری است که می توانیم به دیگران هدیه کنیم

سلام
ادم بعضی وقتا به خرییت هایی تو زندگیش میکنه که نمی دونه که واسه درست کردنش چی کار کنه الان منم تو همون حالتم... اعصاب خراب , ناراحت,دپرس...و این که درمونده شدم که چه جوری این گندمو درست کنم ..... تو این جاست که ادم میگه خدایا یه جوری ردیفش کن دیگه (دمت گرم خدا جون)
تو وبلاگ شریعتی یه جمله ی با حال بود
:
زندگی را دوست دارم به شرطی که
:
ز:زندان نباشد ن:ندامت نباشد

د:درد نباشد گ:گریه نباشد
ی:یاس نباشد.......

تو را به جای همه کسانی که نمی‌شناختم دوست می‌دارم تو را به جای همه روزگارانی که نمی‌زیسته‌ام دوست می‌دارم برای خاطر عطر گستره‌ی بیکران و برای خاطر عطر نان گرم برای خاطر برفی که آب می‌شود، برای نخستین گل، برای خاطر جانوران پاکی که آدمی نمی‌رماندشان تو را برای دوست داشتن دوست می‌دارم تو را به جای همه کسانی که دوست نمی‌دارم دوست می‌دارم.............

خدایا آنچه را که خیر من در آن است عطا فرما چه ان را به دعا خواسته باشم یا نخواسته باشم و شر را از من دور ساز اگر چه به دعا خواسته باشم.

به چه می خندی تو ؟ به مفهوم غم انگیز جدایی.به چه چیز ؟به شکست دل من یا به پیروزی خویش؟به چه می خندی تو ؟به نگاهم که چه مستانه تو را باور کرد!یا به افسونگری چشمانت که مرا سوخت و خاکستر کرد؟ به چه می خندی تو !به دل ساده من می خندی که دگر تا به ابد نیزبه فکر خود نیست (خنده داراست بخند)

 

 


نظرات 3 + ارسال نظر
مسعد جون سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 http://mgf.blogfa.com

خیلی باحال ولی آخرش نفهمیدم تو عاشقی عارفی یا ...

... جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:34

سلام تازه این وبلاگو دیدم نویسندش کیه؟
نصفه ای از نصف بهترین ها رو هم تازه دیدم خوب بود
خوشم میاد کاملا برادرانه کنار همید
برادرانه بمانید
یه پیشنهاد: (در مورد عکس درج شده در قسمت (موارد دیگر)
تجدید نظر کنید)
یک لبخند بزرگتری آثار هنری است که می توانیم به دیگران هدیه کنیم

نویسندش یه بنده ی خدا است.
در مورد پیشنهاد هم بررسی میکنم. اوکی؟

آتش شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:17

با این که به ما نگفتی چی کار کردی
ولی همیشه عاقلانه قدم بردار
به حرفای گاردفیلد تو sie بیشتر بها بده حرفاش قابل تامل است

اوکی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد