عاشقانه

تواضع نردبان بلندی است

عاشقانه

تواضع نردبان بلندی است

این امانت بهر روزی چند روزی دست ماست(زندگی)

به نام خدا

* ماکه بودیم نبودیم کسی _کشت مارا غم بی هم نفسی_ما که رفتیم همه یار شدند_ما که خفتیم همه بیدار شدند_قدر آیـینه بدانید که هست_ نه آن لحظه که افتـاد شکسـت.

* فرق آموزگاربا روزگار: آموزگاراول درس می دهد بعد امتحان می گیرد ا مّا روزگار اول امتحان می گیرد بعد درس می دهد.

* محبّت مثل سکه میمونه اگه بیفته توقلک دل،نمیشه درش آورد . اگر بخوای درش بیاری باید دل رو بشکنی!

* در زیر کتاب همه کس نام نویسند / من گمشده ی عشق تواَم نام ندارم.

* عاشق اون نیست که برای عشقش تو سرما آتیش روشن کنه عاشق اونکه کتش رو در بیاره بده به عشقش خودش سرما بخوره 6 تا پلی سیرین  بزنه تا دیگه از این غلطا نکنه.

* روزی تورا زمستی  تشبیه ماه کردم / لامپ صد هم نبودی من اشتباه کردم.

* ستاره ای ؟ نه! مهی؟نه!فرشته ای؟نه!گلی؟نه!/به هرچه خوانمت آنی چو بنگرم به از آنی .

* زندگی هنگامه فریادهاست_سرگذشتی در گذشت یارهاست_زندگی تکرار جان فرسودن است_رنج ما تاوان انسان بودن است.

* رسید مژده که ایّام غم نخواهد ماند_ چنان نماند وچنین هم نخواهد ماند_ من ارچه در نظر یار خاک سار شدم _

رقیب نیزچنین محترم نخواهد ماند .

* حتم دارم که تویی آن شبه آیـینه پوش_عا شقی جرم قشنگی است به انکار مکش.

* می رسد روزی که بی من روزها را سر کنی_می رسد روزی که مرگ یار را با ور کنی_می رسد روزی که تنها در کنار قبرمن_شعر های کهنه ام را موبه مو ازبر کنی.

*گفتم خدایا مرا حیاتی بفرست_طوفان زده ام راه نجاتی بفرست_فرمود که با زمزمه ی یا مهدی_نزد گل نرگس صلواتی بفرست.

* یاد از آن شب که بر صفحه ی شطرنج دلت_رو به خرا بت شدم_شاه عشق بودم با کیش روخت مات شدم.

*غربت دیرینه ی او را با تو قسمت می کنم_تا ابد با درد ورنج خویش خلوت می کنم_رفتی وبا رفتنت کاخ دلم ویرانه شد_من در این و یرانه ها احساس غربت می کنم.

* نگاهم یاد باران کرده ا مشب_مرا سر در گریـبان کرده امشب_غم و فریاد من از این و آن نیست_دلم یاد رفیقان کرده ا مشب.

* آرزوها تو یِجا یادا شت کن و یکی یکی از خدا بخواه، خدا یادش نمیره ولی تو یادت میره که چیزی رو که امروز داری آرزویِ دیروزت بود.

* فرشته ها وجود دارند امّا بعضی وقتی چون بال ندارند ما بهشون میگیم دوست.... .

* پروانه وش از شوق تو در آتشم ا مشب_میسوزم و با این همه سوزش، خوشم ا مشب .

نظرات 1 + ارسال نظر
پگاه اریان (وبلاگ سارا صولتی) چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 20:32 http://tarmita.blogfa.com

وبلاگتون زیباست و مطالبش خواندنی...
در ضمن خوشحال میشیم قدم رنجه کنید و آغاز رمان هجده هزار صفحه ای سی جی ام: ویگو مورتنسن نوشته سارا صولتی را مطالعه کنید. این براستی باعث افتخار ماست که "شما" هم آن را بخوانید.

ممنون از نظرتون. حتما به وبلاگ شما هم سر خواهم زد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد