عاشقانه

تواضع نردبان بلندی است

عاشقانه

تواضع نردبان بلندی است

ای دیر به دست آمده بس زود برفتی

 آتش زدی اندر من و چون دود برفتی 

 چون آرزوی تنگ دلان دیر رسیدی

چون دوستی سنگ دلان زود برفتی

زان ژیش که در باغ وصال تو دل من

از داغ فراق تو فراسود برفتی

ناگشته من از بند تو آزاد بجستی

ناکرده مرا وصل تو خوشنود برفتی

آهنگ به جان من دل سوخته کردی

چون در دل من عشق بیفزود برفت

........

در خیال دیده بودمت

جایی میان بودن و نبودن یا لحظه ای بین تولد و مرگ .

آنجه که تقدیر قسمت شد و نام تو بر پیشانی من نقش بست

اما در قلبم چرا شبیه هیچکس نبودی؟

بعد از آن هم کسی را ندیدم که شبیه تو باشد!

تنها گناهت سکوتی بود که دلم را شکست و مرا از پا انداخت .

............

نظرات 1 + ارسال نظر
negin جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 20:24 http://iutab.com

با بسته رازهای گوگل دیگر شما میتونین آمار بازدید سایت خود را افزایش بدین ما همراه بسته یک نرم افزار اتوماتیک بوستر وب در اختیارتون میزاریم که در یک روز هر چقدر که بخواین آمارتون رو بالا ببرین با آی پی های مختلف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد